Klachtenprocedure
Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over evofenedex verzekeringen. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Waar kunt u terecht?
U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.
- Schriftelijk;
U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij evofenedex assuradeuren b.v., t.a.v. de Directie, Postbus 2074, 1990 AB Velserbroek. - Internet;
Ook onze website biedt u de mogelijkheid te reageren. U kunt dit doen via ons contactformulier onder vermelding van ‘Klacht’.
De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door evofenedex verzekeringen. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoon 0900-fklacht ofwel 0900-3552248 (€ 0,10 per minuut). Website: www.kifid.nl.
Klachten kunnen alleen in het Nederlands of in het Engels worden ingediend.